Kaip psichoterapija ir Mindfulness padeda verslų savininkams ir vadovams

"Atsidūriau aklavietėje ir nebegaliu judėti tolyn", "Įstrigau rutinoje", "Nebeturiu su kuo pasikalbėti iš širdies", "Turiu viską, bet nesijaučiu laimingu", daugiau...

"O kokia viso to, ką turiu, prasmė?", "Pabundu paryčiui ir negaliu užmigti", "Gyvenime liko tik atsakomybė ir įsipareigojimai" "Sukūriau verslą, bet praradau šeimą ir draugus", "Buvusį entuziazmą pakeitė apatija", "Negaliu atsikratyti įkyrių minčių", "Negaliu atsipalaiduoti ir užmigti kol neišgeriu", "Ar tai ir yra gyvenimas?". Tai dažniausi klausimai, į kuriuos neradę atsakymų, jų asmeninėje terapijoje ieško verslininkai ir vadovai. Ilgalaikis stresas ir įtampa, nerimas, aplinkos spaudimas, grėsmė ir baimė, bejėgiškumo jausmas, vienišumas, asmeninės vertės ir gyvenimo džiaugsmo praradimas - visi šie kriziniai išgyvenimai nualina net ir stipriausiuosius. Tuo labiau, kad tam tikros visuomenėje galiojančios nuostatos, tapusios vertybiniais įsitikinimais, didina keliamus reikalavimus sau ir dar labiau aštrina baimę jų neatitikti. Kasdien susidurdami su nuolat spartėjančiu ritmu, neapibrėžtumu, dideliais protiniais krūviais, savirealizacijos sunkumais, konfliktais, skolomis, nesėkmėmis ir kitomis problemomis, verslininkai, neišvengiamai praranda vidinį ryšį su savimi, pavargsta "derinti kaukes" ir pradeda jaustis savo gyvenimo įkaitu.

Kaip grįžti į gyvenimą?

Asmeninių sesijų metu remiuosi Geštalto psichoterapija, naudoju Mindfulness, dėmesingu įsisąmoninimu, grįstus Streso valdymo ir Kognityvinės elgesio psichologijos metodus. Tai efektyvus, kelių terapijos krypčių darinys, kurio jungiamoji grandis yra - sąmoningumas. Terapinės sesijos - išties efektyvus ir vedantis iš dabartinės aklavietės kelias, padedantis įgyti pirmiausia tai, ko labiausiai trūksta - saugią erdvę, kurioje galima nuoširdžiai ir atvirai kalbėtis net apie sunkiausius jausmus bei išgyvenimus.

Asmeninės sesijos padės:

  •  rasti vidinius užstrigimus,
  • atpažinti savo reakcijas į stresą sukeliančius dirgiklius ir išmokti jas keisti naudingesnėmis sau,
  •  atpažinti mąstymo klaidas ir suvokti, kokiais "taisyklių rinkiniais" vadovaujuosi,
  •  atpažinti vidinių kritikų balsus, keliančius baimę ir mažinančius savivertę,
  •  išlaisvinti užgniaužtas emocijas ir jas išreikšti,
  •  atpažinti jausmus ir kūno pojūčius,
  •  susigrąžinti svajones ir džiaugsmą jas įgyvendinant,
  •  surasti nenaudojamų vidinių resursų ir naujų galimybių,
  •  ieškoti naujų prasmių ir idėjų,
  •  išmokti būti savimi ir jaustis komfortiškai,
  •  sulaukti palaikymo, leidžiančio pajausti nuoširdaus bendravimo skonį,
  •  pradėti kurti artimus santykius su šeima ir draugais,
  •  rasti tinkamų atsipalaidavimo ir poilsio būdų,
  •  išmokti būti "čia ir dabar" bei mėgautis gyvenimo akimirkomis.

Jei matote, kad išeities nerandate, kuo nuoširdžiausiai skatinu pasiryžti jos ieškoti drauge. Esu Danguolė Krupovnickienė, Geštalto psichoterapijos praktikė, sertifikuota Mindfulness, dėmesingu įsisąmoninimu, grįsto Streso valdymo ir Kognityvinės elgesio psichologijos mokytoja instruktorė, lektorė, Konsultacijų ir mokymų centro ESU vadovė. Susisiekite su manimi tel. 868774775, danguole.krupovnickiene@gmail.com